Wybierz działania SEO/SEM specjalistów z Kielc
W SEO możemy znaleźć rzeczy, które nie do końca z wielu przyczyn są wyjaśnione. Przez fakt, że branża rozwija się, coraz szybciej i wiele kwestii wciąż jest niedopowiedzianych, wymaga solidnego wytłumaczenia. Skąd więc wiedzieć, co jest prawdą, a co wymysłem? Poniżej przygotowaliśmy dla Ciebie zestaw mitów na temat SEO, które postaramy się obalić.
1. W SEO wiele działań jest nielegalnych
To określenie, które jest nie tylko nieprawdziwe, ale również krzywdzące. Agencje SEO mogą stosować pewne techniki jak maskowanie treści, czy tworzenie jej w dwóch wersjach, ale nie jest to powód, by mówić, że działania są nielegalne. Z kwestią nielegalności mamy również do czynienia w przypadku usług notariusza czy adwokata. Ze względu na to, że nie mogą oni reklamować wprost swoich usług, nic nie szkodzi na przeszkodzie, by zastosować wobec nich strategię SEO, dzięki której wypozycjonują swoją witrynę.
2. Frazy kluczowe long-tail składają się z więcej niż 3 słów
Długość frazy kluczowej nie ma nic wspólnego z tym, czy zostanie uznana za długi ogon. W wielu przypadkach słowo kluczowe długiego ogona składają się z 2 słów (mogą być połączone przyimkiem). Jednym z przykładów słowa kluczowego jest hasło "niebieska sukienka" spełniająca oczekiwania użytkowników.
3. Pozycjonowanie jest bardzo drogie
Pozycjonowanie wcale nie musi być drogie. Choć utarło się przekonanie, że jest zarezerwowane wyłącznie dla bogaczy, istnieją rozmaite opcje i narzędzia SEO, pozwalające dobrać ofertę do możliwości użytkownika. Każdy pakiet można swobodnie dopasować do użytkownika, gwarantując swobodne pozycjonowanie strony nawet przy niskim budżecie.
Jeżeli chcesz sprawdzić jak, wygląda oferta pozycjonowania firm Kielce, zapraszamy do zapoznania się z ofertą.